sofiajahnke

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av sofia jahnke - 24 mars 2010 21:39

alltså, jag kanske  tar en paus från bloggen eller skriver ibland bara, för jag hinner verkligen inte med! Men jag ska berätta vad jag gjorde igår och idag.

Igår väntade jag,fredrik och julia på min syster i skolan som slutade halv 4, sålänge fick vi vara duktiga och städa, duktiga är vi! Sen kom pappa och hämtade oss, blev att åka in till stan, köpa nya fotbollsskor, köpte adidas i läder, I love! sen köpte jag en ny dator. Den blev jätte bra! skönt att få ha eget. Så kommer tillbringa mera kvällar i sängen vid datorn. Iallafall, idag gick jag hem med hannah och syster efter skolan, fixade med datorn och åt mat, sen blev det att packa och dra till ängevi på träning. Det var lerigt och blött så gick inte att vara på planen. så vi fick springa på ett annat ställe fram och tillbaka flera gånger, sen sprang vi i en stor och lång snödriva, sen massa övningar, halkigt, men bättre än ingenting. sen blev det styrka i omklädningsrummet. Ska börja träna min mage nu, vill att den blir stark,inte magrutor men den ska orka. Nu har jag precis ätit och duschat och ska lägga mig i sängen och kolla på pogram på datorn. puss



amen.. med min bästa vän kan jag vara mig själv,  right? love you E.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards