sofiajahnke

Alla inlägg under februari 2010

Av sofia jahnke - 26 februari 2010 17:33

Hej, igår hann jag inte lägga ut någonting på bloggen, för jag och min bästa vän satt i biblioteket från halv 4 till 8 på kvällen, inte det roligaste, men vad mer kan man göra? Vi köpte energi drycker och choklad, så klarade oss gjorde vi..Hon sov hemma hos mig och vi tände ljus och satt och pratade och gick igenom läxorna. Idag var provet i so:n då. Det är nog det första so provet som jag inte är nervös i. Det gick bra och jag kunde alla frågorna, svarade till och med mer än vad man skulle. Jag och Emma hade gympan på skolan idag, det blev helt okej! Efter skolan dansade vi i spegelsalen och emma lärde mig att stå på händer ( med hennes hjälp) hihi, men jag är stolt ändå! Efter skolan gick vi hem till emma i snön, bara jag som är trött på den? så otroligt kallt och tråkigt ute, det är kul i början, men nu räcker det! Aja, vi har precis druckit oboy och kollat på disney chanel. Och nu ska vi snart ta oss ett bad och göra drinkar. Alltid lika roligt med henne! Egentligen är jag inte speciellt glad (fast det visar jag inte) men min pojkvän har vart sjuk jätte länge nu och jag saknar honom. Får se vad mera vi gör sen, puss.




  






  

Av sofia jahnke - 24 februari 2010 21:36

kissie, är hon finast som blond eller brunett ?  Jag tycker brunt!   

Av sofia jahnke - 24 februari 2010 16:58

Tänkte att någon här kanske ville läsa min bästaväns blogg, hon är toppen!

Älskar henne otroligt mycket och hon finns alltid här för mig.

Visst är hon vacker? En ängel utan vingar, ängeln som kom till jorden.

http://emmssson.bloggplatsen.se/


  

Av sofia jahnke - 24 februari 2010 15:31

Någon mer som ligger hemma i sängen idag? Det blir bara mer och mer snö, minns inte ens hur sommaren känns. Sanden mellan tårna och solen i ögonen så man bär solglasögon. Jag är skoltrött och orkar inte göra någonting, trött på människor som lägger sig i mitt liv fast dem har sagt upp kontakten med mig. At folk orkar lägga ner tid på att prata skit om andra, eller överhuvud taget bry sig när den påstår att den hatar mig och inte vill ha med mig att göra, hur mycker är egentligen sant? Jag orkar inte lägga ner tid på folk som bara vill trycka ner mig eller saker som jag anser som onödiga. Utan jag sattsar på det jag gillar istället. Tar sång och gitarrlektioner med min syster, jag och min bästa vän ska låna spegelsalen till dans ibland och jag försöker ta bättre tag i skolan, på egen hand. För då lär jag mig och klarar mig som bäst. Ska ta mig några dagar i taget och vila ut mig, lägga mig i tid och äta bättre, måste tänka mera på mig själv. Tänker ni mest på er själva eller på andra? Jag kommer inte sluta tänka på andra, men inte heller lägga hela min själ över dem. Puss




  

Av sofia jahnke - 24 februari 2010 13:56

jag fyllde år för drygt en månad sen och fick massa pengar som jag vill ha till min nya dator, men har inte köpt den än, men blir nog att jag gör det denna eller nästa vecka. Kamera har jag även behov av just nu, kameran på mobilen är verkligen inte bra! Sen börjar produkter på att ta slut. Får dra mig till stan snart. Någon som sätt dem ljusa höga jeansen på Gina Tricot? Dem äe ur snygga på modellen, men otroligt otajta i verkligheten ju, dåligt!


  

Av sofia jahnke - 23 februari 2010 21:42

jag är nybörjare än så länge, okej ?

 

 

jag vet inte riktigt hur allt fungerar än så länge, men jag lär mig mer och mer. Tillslut kanske min blogg blir intressant, haha, får hoppas på det bästa! Vad vill folk läsa egentligen? Vet några kända bloggare som Kissie, Foki och Blondinbella. Dem skriver ju om allt möjligt och har helt olika stilar verkligen. Jag gillar att läs Kissies blogg, jag tycker att hon ser bra ut fakiskt, bättre nu när hon är brunett, jo visst är hon väldigt stor i munnen, men vadå? Vi gillar att läsa det. Foki har en väldigt skön stil och det är roligt att kika in där ibland och se vad hon hittar på. Blondinbella däremot kollar jag inte så ofta, men hon skriver väldigt bra saker på bloggen, att man ska gilla sig själv och att man ska må bra.

Vad gillar just du att läsa?  Berätta gärna.

 

  

 

 

 

 

 

 

Av sofia jahnke - 23 februari 2010 19:08

Brukar inte lyssna på Magnus Uggla, men denna låten har fin text.

Av sofia jahnke - 23 februari 2010 18:17

bara jag som är skoltrött eller?

 

 

från trött till glad tror jag väll. Sov ju hos emma igår och vi somnade ganska sent och skulle upp tidigt, ställde klockan på halv 6 för att orka upp ur sängen vid 6, men vi låg kvar till 7, hade ingen ork alls att gå upp, ingen av oss. Blev att platta håret och kleta på smink snabbt och gå ner och äta. Sen gick vi till skolan i snön, snöade gjorde det med. Kom någon minut försent, men det skadar väll inte ( hoppas jag ). Skolan var dryg i början, hade ingen ork alls, kroppen sov. Men efter gympan när jag fått i mig energi dryck och choklad blev jag plötsligt glad och samtidigt övertrött. Hade muntlig redovisning idag på no:n, gick väldigt bra faktiskt. Och på engelskan gick jag tll musikläraren och gav han min låt och gick och lånade 4 böcker på bibblan, en som jag ska ha i engelskan, sen tre om kroppen,kärlek och sex.Gillar inte att läsa, men dock intressant att läsa om sånt. Julia åker till Göteborg idag och kommer hem till sportlovet, lycka till på henne, hon är älskad!  Efter skolan gick jag och några i klassen och köpte godis sen drog jag hem med Evelina, vid halv 5 hämtade pappa mig och nu ligger jag i min sköna och varma säng och funderar på att plugga snart. önska mig lycka till. kram

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards