sofiajahnke

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av sofia jahnke - 7 mars 2010 13:28

      mitt rum och garderob.

 

tog lite kort förut så att ni skulle få en bild på hur det ser ut för mig i mitt rum och i min garderob.

 

min härliga säng

 

 

min spegel och hyllor.

 

 

min tv och tillbehör.

     

 

 

min garderob

  

 

  ganska stökigt där jag har jeansen och så

 

 

   garderob.  

Av sofia jahnke - 7 mars 2010 12:19

 

 

åååh, vill ha värme nu!

 

min syster emma och hennes kille väckte mig imorse för att dem ville äta frukost med mig. Min storebror och mamma var här och hämtade hans saker för han ska flytta ut idag. Gör inte så mycket för han är aldrig hemma ändå. Jag är fortfarande förkyld så blir ingen träning för mig idag, men jag ska kolla på med julia och emma. Vad mer jag ska göra idag vet jag inte riktigt. Men föresten, igår när jag skulle sova kom jag på en låt, den blev helt okej faktiskt. Idag är det söndag, vilket betyder att det är skola imorgon, drygt :( PLUS jag och min bästavän har hållt ihop i ett halvår idag, hoppas hon får den dag hon förtjänar. puss

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards