sofiajahnke

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

SOMMAR

Av sofia jahnke - 16 maj 2010 21:14

  

Blev inte att vara med david idag, för trötta och allt. har inte gjort någonting alls idag, men nu ska jag snart ner och kolla på film och äta. Även sitta vid denna datorn och skriva med underbara människor. Hahah, föresten, kissie, det var så roligt att kolla när hon var med i pogramet Bella & Tyra, vet att det var längesen, men det är så roligt att kolla på, för Kissie visar verkligen vilka TVÅ sidor hon har och gör bort sig väldigt, pinsamt. men gillar faktiskt att läsa hennes blogg ändå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia jahnke - 17 maj 2010 21:24

http/sofiajahnkes.blogg.se  MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni fortsätter att läsa det jag skriver, fast där! ...

Av sofia jahnke - 17 maj 2010 18:56

hej alla läsare, roligt att ni läser min blogg tycker ja! KRAMAR PÅ ER. jag håller på att göra en ny blogg på blogg.se, tänkte testa någonting nytt, men jag hör av mig när jag är klar med det, får nämligen hjälp av en underbart snäll bloggerska. Ha...

Av sofia jahnke - 17 maj 2010 15:32


Ingen skola för min del idag, kunde inte sova inatt på grund av många anledningar. Sen imorse vaknade jag upp och hade ont nästan överallt, huvudet, halsen, magen och är förkyld, toppen innan konfirmationen! Saknar min bästa vän, vi hade verkligen sä...

Av sofia jahnke - 16 maj 2010 22:01


olika knep från person till person.    olyckligt kär, värsta som finns? Man kan vara olycklig kär på många olika sätt, några exempel: du gillar en kille/tjej men den känner inte samma för dig. Du gillar samma kön men vågar inte erkänna d...

Av sofia jahnke - 16 maj 2010 14:49


vaknade sent idag, men vad gör det? man drömmer när man sover, och jag börjar drömma om han och mig. Idag ska jag vara med davve om han och jag orkar, vi båda är nog väldigt trötta idag, för det blev sent igår kväll :) skola imorgon med, buhu. och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards