sofiajahnke

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

trött på skolan

Av sofia jahnke - 23 februari 2010 18:17

bara jag som är skoltrött eller?

 

 

från trött till glad tror jag väll. Sov ju hos emma igår och vi somnade ganska sent och skulle upp tidigt, ställde klockan på halv 6 för att orka upp ur sängen vid 6, men vi låg kvar till 7, hade ingen ork alls att gå upp, ingen av oss. Blev att platta håret och kleta på smink snabbt och gå ner och äta. Sen gick vi till skolan i snön, snöade gjorde det med. Kom någon minut försent, men det skadar väll inte ( hoppas jag ). Skolan var dryg i början, hade ingen ork alls, kroppen sov. Men efter gympan när jag fått i mig energi dryck och choklad blev jag plötsligt glad och samtidigt övertrött. Hade muntlig redovisning idag på no:n, gick väldigt bra faktiskt. Och på engelskan gick jag tll musikläraren och gav han min låt och gick och lånade 4 böcker på bibblan, en som jag ska ha i engelskan, sen tre om kroppen,kärlek och sex.Gillar inte att läsa, men dock intressant att läsa om sånt. Julia åker till Göteborg idag och kommer hem till sportlovet, lycka till på henne, hon är älskad!  Efter skolan gick jag och några i klassen och köpte godis sen drog jag hem med Evelina, vid halv 5 hämtade pappa mig och nu ligger jag i min sköna och varma säng och funderar på att plugga snart. önska mig lycka till. kram

 

  

 
 
Ingen bild

Samurai237

23 februari 2010 20:49

lycka till :P

 
zetterlinden

zetterlinden

23 februari 2010 23:38

nej jag är också otroligt skoltrött :O

http://zetterlinden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia jahnke - 17 maj 2010 21:24

http/sofiajahnkes.blogg.se  MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni fortsätter att läsa det jag skriver, fast där! ...

Av sofia jahnke - 17 maj 2010 18:56

hej alla läsare, roligt att ni läser min blogg tycker ja! KRAMAR PÅ ER. jag håller på att göra en ny blogg på blogg.se, tänkte testa någonting nytt, men jag hör av mig när jag är klar med det, får nämligen hjälp av en underbart snäll bloggerska. Ha...

Av sofia jahnke - 17 maj 2010 15:32


Ingen skola för min del idag, kunde inte sova inatt på grund av många anledningar. Sen imorse vaknade jag upp och hade ont nästan överallt, huvudet, halsen, magen och är förkyld, toppen innan konfirmationen! Saknar min bästa vän, vi hade verkligen sä...

Av sofia jahnke - 16 maj 2010 22:01


olika knep från person till person.    olyckligt kär, värsta som finns? Man kan vara olycklig kär på många olika sätt, några exempel: du gillar en kille/tjej men den känner inte samma för dig. Du gillar samma kön men vågar inte erkänna d...

Av sofia jahnke - 16 maj 2010 21:14


   Blev inte att vara med david idag, för trötta och allt. har inte gjort någonting alls idag, men nu ska jag snart ner och kolla på film och äta. Även sitta vid denna datorn och skriva med underbara människor. Hahah, föresten, kissie, det var så ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards