sofiajahnke

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av sofia jahnke - 15 maj 2010 16:18

  

Hej alla söta, jag ligger i min säng och är väldigr trött, har varit på möte med fotbollen på östra deje, jag och min syster emma var bara med på mötet, för hon har ont i knät och halsen och min mage är konstig:/ jag väntar på att pappa ska grilla klart så ska vi äta ute idag, mysigt! sen blir det att kolla på film med syster eller att gå ut och grilla med folk, jag får se vilket jag orkar.

ska även fortsätta måla på det jag har påbörjat, ni kommer få se resultatet när det är klart hoppas ja :) 

Av sofia jahnke - 15 maj 2010 01:07

i torsdags var jag med cornelia,emma,sanne,felix,elias,jens,emil och jimmy, blev att vi var hemma hos felix. sen på kvällen körde rasmus hem oss så att vi slapp gå, snällt :) cornelia sov hos mig, och ni kommer att få se några kort vi tog här under, hihi. heter man cornelia och sofia så gör man! på morgonen åt vi frukost med sanne och emma, sen fixade jag mig och åkte till Robin och pratade med honom. en kram får mig att klara av detta. och mina vänner finns vid min sida hela vägen.

                    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards