sofiajahnke

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av sofia jahnke - 14 maj 2010 22:04

  har gjort mys för mig själv nu, tyckte att jag har förtjänat det, blir att sitta och njuta med musik i öronen och drömma mig bort till mitt sagoland där jag kan vara vem jag vill och med vem jag vill. Senare blir det att kolla på en film, har inte bestämt mig för vilken än, men det blir nog bra ska ni se! chillkväll gillas.


                

Av sofia jahnke - 14 maj 2010 21:22

under månaden har jag i en veckas period varit utomlands i Turkiet, det var härligt att få komma bort från Sverige ett ta, men kan inte säga att jag gilla att flyga, faktiskt första gången jag gjorde det(a) jag är höjdrädd och lite feg när det gäller sånt. Men till Turkiet kom vi iallafall. det var varmt ute, blev havet nästan varje dag, lärde känna snälla Turkar och även äckliga.. usch på dem. blev fest mat varje dag! dyrt för brink och pappa, hihi! på kvällarna blev det att va ute på fest och äta mat, blev även att jag började dansa med några vi träffade där. måste erkänna att jag inte badade i poolen EN ÄNDA GÅNG! otroligt! till och med pappa gjorde det! men kläder! (A) har även spelat första och andra seriematchen, första vann vi och andra förlorade vi. men det är härligt med bollen vid fötterna, men kondition, det skulle sitta fint! min underbara pojkvän har även gjort slut med mig så det är jag väldigt ledsen över, men mina vänner gör min dag. vänner är alltid ett plåster på såret.


   man kan vara den man vill vara.

Av sofia jahnke - 14 maj 2010 21:19

nu har jag varit ifrån bloggen i över en månad, har hänt väldigt mycket på den månaden vill jag lova er. vad som hänt kommer på nästa inlägg när jag ätit mat.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards